84.218 %0.47
588,84 %1.52
2,0910 %-0.11
2,8087 %-0.35
  • Kmaraş33 °C
Karanlıktaki Kıvılcım  Sahnelenecek

Karanlıktaki Kıvılcım Sahnelenecek

Okul okul gezerek maddi bağımlılığı ile mücadele ediyorlar
03 Şubat 2011 Perşembe 11:19
Yazı Boyutu:
Metni küçült
Metni büyüt

İlimizdeki bütün okullarda yılda bir veya iki defa eğitim ağırlıklı tiyatro oyunu sahneleyen Osman Polat ve ekibi maddi bağımlılığını konu eden Karanlıkta Kıvılcım isimli oyunu sahnelemeye hazırlanıyor. Oyunda 60 kişi rol alacak, bir kısmı polis memuru ve bir kısmı ise öğrencilerden oluşacak.

Osman Polat çocukların Ali Can ağabeyi, çoğu iki kişilik oyunlar hazırlıyor. Temizlik, düzenli ders çalışma, uyuşturucu bağımlılığı gibi konularda toplumu oyunları ile bilgilendiriyorlar.

Son on yıldır ilimizdeki tüm okullarda sahne aldılar, en son mentalizmle(kaşık bükme oyunu) çocuklarının ilgisini çekmeye çalıştılar.

3.20110203112209.jpg

Osman Polat’a  yaptıkları işi soruyoruz; “Bana göre mentalizm aklı kullanma sanatıdır... Ama sınırlar olmadan...Türkçemizde sözlüğünde bile tarifi olmayan bir kelime... O yüzden kelimenin tarifi insanların yorumlarından oluşmakta... Ama 6.his, akıl okuma, düşünce gücü, telekinezi, astral seyahat, duru görü gibi fantastik diyebileceğimiz psişik ve para normal özelliklerden oluştuğu bir gerçektir.” Şeklinde bir tanımlama getiriyor. Polat, oyun hakkında detaylı bilgi verirken şunları söyledi; “ Narkotik Şubemizle birlikte çalışıyoruz, oyunun adı karanlıktaki kıvılcım. Halka ücretsiz olarak sunulacak, maddi bağımlığının kötü tarafı işlenecek, uyuşturucu baronlarının insanları nasıl aldattığını anlatan bir oyun. Oyun yaklaşık 7 sahnede oynanıyor, ana kadro da 15 kişi var, toplamda ise 60 kişi oynayacak. Oyun beğeni kazanırsa, Türkiye genelinde de sahnelenecek, en azından bölge illerinde oynatılması düşünülüyor. Bu 60 kişinin 30 öğrenci, bir kısmı polis olacak.” Dedi.

Okullarda eğitim içerikli oyunlarla sahne alıyorlar, çocukların ilgisini çekmek için mentalizm yapıyorlar. Polat bunu ise çocukları sıkmamak adına denediklerini, bir oyun olduğunu da anlattıklarını ifade ediyor. (Haber Merkezi)

 

Enis Talas
06 Mayıs 2011 Cuma 03:08
Sn. Osman Polat ve Necati Alfredo Özkan, yorumlarınızdan anladığım kadarıyla bu haber gazetecinin baştan aşağı yanlış bir haberidir. Ben editörede mesaj attım ama dönüş olmadı. Haberi okuyan herkes bu sözleri Osman Polat söylemiş olarak algılamakta. Ama bu haber yeni değil ve kimse tarafından ben yorum yapana kadar yanlıştır şeklinde yazılmamış. Ben sahnede mentalizm yapılmasına takılmadım. Sadece tarifin benim tarifim olduğunu söyledim. Eğer gazeteci mentalizm tarifini siz yapmışsınız gibi bir hata yapmışsa yapmış olduğu hatayı bir şekilde tekzip ederek düzeltmelidir.
Size başarılar dilerim.
osman hoca
04 Mayıs 2011 Çarşamba 02:26
sn.enis talas tiyatro g.snt.ynt.menliği benim kendime verdiğim bir sahne adı değil çalıştığım kurumlardan aldığım mesleki ünvandır bu çizgideki bir insanın başkasının söylemini kaldıki farklı bir meslek hakkında yorum yapmayacağını bilmeniz lazım aksine o fotodaki alfredo tiyatroda benim sahnemde sizin mesleğiniz olan mentalizm tanıtımı yapıyor bende ona musade ediyorum işte bu hoşgörüdür tiyatro gnl.snt.yntmeni osman hoca
Necati Alfredo ÖZKAN
04 Mayıs 2011 Çarşamba 01:39
Genel sanat yönetmenim Osman POLAT adına ALANYA AKDENİZ ORTA OYUNLARı SANAT MERKZİ ANİMASYON YONETMENİ OLARAK KONUSUYORUM.Ben NECATİ ALFREDO ÖZKAN.bu haberde mentalizimin acıklaması osman polat tarafından yapılmamıstır.Haberi yazan gazetecinin tamamiyle iyi niyeli bir haberi olup mentalizimin acıklamasını Enis Talas ın yorumuyla yapmiş olması yanlıs anlasılmalara mahal vermistir. bilgilerinize sunarim gereginin yapılmasını arz ederim.

Saygılarımla
MENTALİST
NECATİ ALFREDO ÖZKAN
Enis Talas
03 Mayıs 2011 Salı 20:17
Sn.Osman Polat,
çocuklara doğru insanlar olarak gösteri yapmanızı öneririm. Benim mentalizm tarifimi her nedense kendi tarifiniz gibi yazmışsınız. Öncelikle kendiniz yaptığınız işe bir tarif bulun ve başkalarının düşüncelerini sanki kendi düşüncenizmiş gibi kopyalamayın. İzinsiz sitemden almış olduğunuz tarifi kullanıyorsunuz ve bu yasalara göre suçtur. Eğer bu tarifi kullanacaksanız da Enis Talas'a göre mentalizm şudur diyerek kullanın. Sizi kınıyorum.
osman
03 Şubat 2011 Perşembe 23:04
ben öncelikle bu haberi yapan abime çok teşekkür ediyorum.işte bu çocuklarımıza kötü alışkanlık yapan maddelerden ançak bu şekilde oyun olarak onlara anlatılır çünkü onlar çocuk, zorlarsan birşeyi yapma diye üstelerler yani merak eder yapar ama böyle komedi, oyun tarzı, etkinlikler şeklinde anlatılırsa inan onlarda daha iyi şekilde anlayacaktır.emniyetimize ve milli eğitim müdürlüğümüze çok çok teşekkür ederim .
1 . KÜRŞAT KAYNAR1
2 . YAŞAR OKUR1
GÜNDEM
Başkan Erkoç Elbistan’da İncelemelerde BulunduKahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Elbistan’da bir takım incelemelerde bulundu.
GÜNDEM
Valilik Bahçesinde Bayramlaşmaİdrak ettiğimiz Ramazan’dan sonra, bugün kutladığımız, ardından bayrama girdiğimiz şu günde, Ramazan bayramlaşması valilik bahçesinde gerçekleşti.

ASAYİŞ
İki Mahalle Birbirine GirdiKahramanmaraş’ın Türkoğlu ilçesinde, duvara işeme nedeniyle çıkan kavga, iki mahalleyi birbirine kattı. Çıkan kavgada 9 kişinin çeşitli yerlerinden yaralandığı öğrenildi.
GÜNDEM
Elma Ağacı Mevsimi Şaşırdı Kahramanmaraş’ın Afşin ilçesinde, bir meyve bahçesindeki elma ağacı çiçek açtı.

GÜNDEM
Ünal: “Bayram, İnsanlığın İmtihanı Coğrafyamıza Barış Getirsin”Kahramanmaraş Milletvekili Mahir ÜNAL, ''Ramazan Bayramının ülkemiz, milletimiz, İslam dünyası için kardeşliğe, birliğe, beraberliğe, tüm dünyada barışa vesile olmasını diliyorum'' dedi.
GÜNDEM
Cumhurbaşkanı Gül Bayram Mesajı İle Veda EttiCumhurbaşkanı Abdullah Gül, Ramazan Bayramı nedeniyle bir kutlama mesajı yayınladı.

GÜNDEM
Göksun'dan Gazze'ye 23 Bin 500 Tl YardımKahramanmaraş'ın Göksun ilçesinde, Diyanet İşleri Başkanlığı'nın, İsrail’in Gazze’ye yönelik sürdürdüğü saldırılarından dolayı başlattığı yardım kampanyasında 23 bin 500 lira toplandı.
GÜNDEM
Başkan Erkoç: “Asfalt Çalışmalarına Ağırlık Veriyoruz”Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, asfalt çalışmalarını yerinde inceleyerek bilgiler aldı.

26 Temmuz 2014 Cumartesi 15:11
26 Temmuz 2014 Cumartesi 12:59
26 Temmuz 2014 Cumartesi 10:59
ÜYE İŞLEMLERİ
ANKET
CUMHURBAŞKANI OLARAK KİMİ GÖRMEK İSTERSİNİZ?
  • ÇOK OKUNANLAR