Hava alanımız ve yapılamayanlar…

Bu konu ile ilgili yazdıklarımızın daha mürekkebi kurumadı. Kahramanmaraşlıların talep ettiği Narlı Havaalanı kompleksi yada uluslarası havaalanı askıda kaldı.

Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Kemal Karaküçük’ün ısrarla ifade ettiği 2023 vizyonu noktasında bakış açısı ile talep edilen bu istek, şimdilik yakın zamanda bir yatırım noktasında karşımıza çıkmayacak.

Belki 10-15 yıl sonra bu yatırım söz konusu olabilir.

Uluştırma Bakanı Sayın Binali Yıldırım’ın Kahramanmaraş ziyareti sonrasında, bari bu hayalimiz gerçekleşmeyecek, yakın zamanda böyle bir yatırım söz konusu değil. Elde mevcut hava alanı için neler yapılabilire kafa patlatmaya başladık.

Avrupa yaşayan Kahramanmaraşlıların uçuş ile ilgili isyanlarını, taleplerini yazıp çizdik.

Şimdi bu durumda mevcut hava alanı ile ilgili neler yapılabiliri tartışıyoruz, yazıp çiziyoruz.

Önceliklere baktığımızda ise;

Petrol istasyonu

Demiryolu

Bu iki konu engel olarak karşımıza çıkıyor.

Petrol istasyonu sahiplerinin haklı talepleri var. Müktesep hakları var. Ve bu haklarının teslimi gerekir.

Bildiğim kadarıyla konu yargıda.

Bir şekilde bunun çözülmesi, vatandaşın memnun edilmesi gerekiyor. Bu konuda sözler var ama icraat yok.

Öte yandan kullanılmayan, gelecekte de kullanılmayacak olan Demir yolu’nun neden kaldırılamadığını hala çözebilmiş değiliz.

Türkoğlu ilçemize yapılacak olan lojistik köy ve bu yönde yapılan yatırımlar ortada.

Yani Demiryolu taşımacılığı Türkoğlu ilçemizden yapılacak. Bu durumda demiryolu hattının iptal edilmesi, pistin uzatılması bu sorunların bitirilmesi anlamına geliyor.

Ve biz bunu istiyoruz.

2006 yılında ilk defa uçağa bindim.

İstanbul’a gittim. Gelirken bu hava alanına uçağın bir inişi vardı ki. Ve bu bende uçak korkusu oluşturdu.

O günden sonra da bir daha binemedim.

Uçak bilet fiyatlarının neredeyse otobüs bileti fiyatlarına indiği günümüzde, benim gibi korkaklarında uçağa binmesi için bu pistin uzatılması, rahat uçuş güvenliğinin sağlanması gerekmez mi?

Sitede Petrol istasyonu ile ilgili vatandaşların haklı talepleri ile ilgili bir haber yayımlandı.

Gelen birkaç okur yorumuna baktığımızda, konu farklı yönlere çekilmiş.

Beyler….

Ne zenginin parasının hamiliğini, ne de bir kimsenin uşaklığını, yalakalığını yapma sevdasında ve peşinde de değiliz.

Bu memlekete bir çivi çakanın ayağına turap, bu memlekete hizmet eden siyasilere de övgü yaparız.

Yeri gelir teşekkür

Yeri geldiğinde de eleştiriyi

Edebimiz dairesinde yaparız.

Ve bununda böyle bilinmesi gerekir.

Bu memlekette kimin yalaka olduğu yazdıkları köşe yazılarında ve yaptıkları haberlerinde bellidir.

Ve biz kendimizi o safta hiç görmüyoruz.

Çünkü hala baba evinde oturuyoruz. Birilerinin yalakalığına talip olsaydık, soyunsaydık, yapsaydık, her halde iyi bir evde bu gün oturuyor olurduk…

Ben yaşamım boyunca sadece haklının, garibin, perişanın yanında oldum. Bunu da özel yaşamımla da her an ispat ediyorum.

Onun için yapılan haberlere, yazılan köşe yazılarına farklı manalar, anlamlar yüklenmesin….

Biz doğru olan taraftayız….

Ve hava alanı için de bu petrol ile demiryolu kaldırılmalıdır. Bunun başka lami cimi yok.

Hava alanı gitmeyeceğine göre, bu yerler gitmek zorundadır.

Ve kimse mağdur edilmeden bu işler yapılmalıdır!... Vesselam…..

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.